Tuesday 29 March 2011

Lambang Misteri dalam Akhbar hari ni!

Hidup dalam dunia teknologi kini makin ramai yang kurang minat membaca surat khabar. Namun aku masih lagi suka membelek akhbar seperti Harian Metro, The Star, dan sbgnya. 

Aku suka bau surat khabar dan suka bila jari jemari aku masih menyentuh kertas akhbar.
Tp hari ni aku nampak benda yg sememangnya bukan pertama kali aku nampak, tapi aku tak sangka boleh ke situ mata ku memandang.

Simbol misteri yang aku dok buat research selama ni terpampang indah dalam surat khabar The Star. Bila aku nampak simbol itu, aku terkejut, aku terrrrrrcampak akhbar tersebut bagaikan aku ternampak hantu. Tapak tangan berpeluh.

Kali ni makin jelas simbol itu. Siap warna oren lagi tu. Sekarang bukan tapak tangan saja berpeluh tapi jantung pun sudah dap dip dup kencang!
Apakah maknanya semua ini?



2 comments:

  1. kt metro 31/3 pon ade gak

    ReplyDelete
  2. tadi ade blogger tu punya iklan pun ader lambang mcm ni jugak... blink2 lagi...

    ReplyDelete